Jak nakupovat?
Nevíte si rady? Napište nám a my Vám rádi pomůžeme.
Doručení
Při zasílání zboží využíváme služeb České pošty s. p.,
a
Zásilkovny
Bližší informace o službě a výdejní místa můžete najít ZDE:
https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Své výdejní místo si vyberete při dokončení své objednávky na našich stránkách!
nebo umožňujeme také osobní předání v Ostravě.
Objednané zboží je před odesláním pečlivě zabaleno a pojištěno u přepravce. Pokud se Vám do rukou dostane poškozená zásilka, ihned nám tuto skutečnost oznamte a společně budeme reklamovat u dopravce.
Pro větší bezpečnost Vaší objednávky jí balíme do folie před zabalením do balícího papíru.
DPD poskytujeme pouze u nadměrných zásilek nad 30kg.
Poštovné a balné
Zásilkovna od 70,-Kč do 115,-Kč
Zásilkovna na Slovensko od 105,-Kč do 150,-Kč
Poštovné přes Českou poštu od 149,- do 204,-Kč
Balné si účtujeme 5,-Kč. Vaší zásilku se snažíme zabalit co nejbezpečněji.
V případě objednávky pouze galanterie Vám na VÁŠÍ ŽÁDOST A VAŠE RIZIKO umožníme odeslání jako obyčejný dopis za 40,-. Pokud chcete tuto možnost využít, prosíme, uveďte to do poznámky již při vytváření objednávky!
DPD je při nadměrné zásilce (více jak 30kg) 380,-Kč
Doba doručení
Balíčky odesíláme prostřednictvím České pošty a Zásilkovnyv co nejkratším termínu.
Platba
Na platbu čekáme týden, poté budete znovu vyzvání. Pokud si přejete, tuto dobu splatnosti prodloužit stačí nás dopředu informovat a určitě se nějak domluvíme. V případě, že na výzvu nebudete reagovat, Vaší objednávku stornujeme.
Platbu je možno provést na:
český účet vedený u Air Bank 1469434011/3030
popřípadě FioBanka 2400217152/2010
Eurový účet vedený u Fio banky 2600248092/8330
IBAN: CZ0320100000002600248092
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Storno objednávky
Látku stříháme až po zaplacení, takže stornovat objednávku pro nás není problém. „Něco“ si rozmyslet je „lidské“ a my to chápeme, ale prosíme, dejte nám vědět co nejdříve, abychom zboží zbytečně neblokovaly pro další zájemce. Prosíme, o zaslání zprávičky na e-mail metraz@vsecicka.cz v případě storna!
Reklamační podmínky
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.
Sloučení objednávek
Pokud si přejete objednávku navýšit nebo doplnit o další zboží a využít tak jednoho poštovného, rádi Vám objednávky sloučíme. Poštovné navýšíme pouze o nezbytně nutnou částku. V případě sloučení objednávek je nutné tuto informaci uvést do poznámky při vytváření doplňující (další) objednávky.
Hodnocení
V případě ukončeného obchůdku Budeme rádi pokud nám napíšete hodnocení. Pokud spokojení nejste, prosíme, nejdříve nás informujte, než udělíte hodnocení. Chceme Vaší spokojenost a určitě najdeme společné řešení.
Děkujeme za přečtení podmínek
Pokud, máte nějaké podměty, otázky, připomínky budeme rádi, když se na nás obrátíte.